טיקטוק לעסקים - שיחת לייב עם קרולין קופר

עודכן ב: 14 פבר 2021

להודות על האמת אני לא מבינה הרבה בטיקטוק, אז בשביל ללמוד יותר טוב, הזמנתי את קרולין קופר, מדריכה יועצת ומנהלת מדיות חברתיות עם התמחות באינסטגרם וטיקטוק, להסביר לנו על טיקטוק בכלל ועל האפשרויות העסקיות הטמונות ברשת החברתיות הבועטת.

מוזמנים לראות ולהקשיב לשיחה שהוקלטה לייב ומובאת לפה ללא עריכה ...

תקצירון:

טיקטוק TIKTOK, היא רשת חברתית שמבוססת על סרטונים קצרים וקלילים, רוב העוקבים הם צעירים עד גילאי 25, אבל לאחרונה יש גם כניסה איטית של אנשים מבוגרים ועסקים.

בתקופה האחרונה, בין אם בזכות המגפה העולמית או לא, גדל מס' המשתמשים באפליקצה משמעותית והיא כיום מהווה גורם משמעותי בשוק הרשתות החברתיות עד כדי שהיא גורמת לאינסטגרם לחקות חלק מהמאפיינים שלה.

קרולין סיפרה על יכולות עריכת הסרטים של אפליקציה, שהיא קלה לשימוש ויחד עם זה מאפשרת לערוך סרטונים טובים, היא אפילו ממליצה להשתמש בה כאפליקציה לעריכת סרטונים לרשתות חברתיות אחרות.
 
לעסקים כדי להכנס עכשיו וכמה שיותר מהר לטיקטוק מכיוון שעכשיו החשיפה האורגנית היא גדולה, ואין צרוך להשקיע משאבים רבים להשיג אותה. זאת בניגוד לרשתות אחרות. כניסה מוקדמת תגרום גם לכך שאם וכאשר הרשת תהיה מקובלת על מגוון גילאים רחב יותר, המיקום שלכם בה יהיה טוב יותר.

רוצים לשמוע עוד - הקשיבו להקלטה....

    0