top of page

הכנת תמונת פוסט לפייסבוק בעזרת קאנבה


בחרתי לעשות הדרכה על כלי עריכה גרפי שאני משתמשת בו הרבה: " Canva.com". השימוש בו נח, קל ונותן פיתרון לעיצוב גרפי של מוצרי שיווק רבים, דיגיטלים ומודפסים. ההדרכה להכנת תמונת פוסט בפייסבוק אבל אם לומדים את זה אפשר להכין אחר-כך שפע רב של גרפיקות, גם אישיות כמו ברכות וקורות חיים וגם לעסק כמו כרטיסי ביקור, פליירים ומבחר רב של גרפיקות לרשתות חבריות כמו תמונות ראשיות לדפי פייסבוק או ערוץ יוטיוב ואפילו מודעות.


השיווק הדיגיטלי נשען יותר ויותר על חומרים ויזואלים, גם כי טכנית יש יותר אפשרות לכך וגם כי יש תחרות יותר גדולה על תשומת לב הגולשים ועדיין תמונה שווה אלף מילים. החשיבות של תמונת טובה, בין אם מדובר בפוסט ברשת חברתית או במודעה, היא משמעותית להגדלת אחוזי ההקלקה, כאשר יותר גולשים מקליקים הרשתות החברתיות מראות יותר את הפוסט ואז יש כדור שלג, שמביא יותר חשיפה לחומרים השיווקיים של העסק.

אורך הסרטון היא 52 דקות, תהיו מוכנים, והוא צילום של מסך המחשב שלי מבצעת את הגרפיקה תוך כדאי הסברים, אני מכינה 2 תמונות פוסט שונות ותוך כדי מסבירה איך עובדים עם התוכנה על המחשב. ל Canva.com יש גם אפליקציה בנייד, העבודה עליה דומה בעיקרה אבל אני מעדיפה לעבוד על מחשב, זה נותן לי יותר שליטה עם העכבר והמקשים וגם כי רואים את הגרפיקה גדול יותר ושמים לב לפרטים הקטנים.

פוסטים נוספים

bottom of page