top of page

חמשה טיפים שיעזרו לך להשלים מטלות שיווקיות


החיים "מברכים" אותנו במטלות שאנחנו יודעות שצריך לעשות אבל מתקשות מאוד לעשות אותן.

לכל אחת ואחד זה מוכר, משיעורי בית בבית הספר, לספורט, ניקוי הבית ועד לפטר עובד שלא מתאים לנו.

בשיווק עסק יש לא מעט מטלות כאלו... במיוחד אם מדובר בעסק עצמאי, שהשיווק הוא לא העיסוק העיקרי בו, אלא מטלה זהה לניהול חלק אחר בעסק (כמו ניהול פיננסי).

שיווק דומה לניהול משק בית בהרבה מובנים: רבה מהפעולות הן חזרתיות - יצירת פוסטים לרשתות, עידכון שוטף של בלוג, אופטימיזציה של קמפיין פרסום ועוד.

וחוץ מהפעילות השוטפת, תמיד אפשר לעשות עוד משהו שיקדם את העסק עוד טיפה.... עוד אינדקס להרשם בו, עוד דף נחיתה "קצת אחר", עוד סרטון להפיק... הבנתם אותי נכון?

התחושה של רצון לשינוי והתפתחות היא מאוד אישית, אך גם משותפת לכולם.

השונה בין תחזוקה "שגרתית" לבין קידום העסק, הוא בעיקר יצירתיות - בשיווק יש מקום להרבה יצירתיות, דמיון וכישרון! בשיווק ההצלחות יכולות להיות גדולות ומשמעותיות, מדהימות.

לפעמים משהו קטן יכול לעשות שינוי גדול: מילה נכונה במודעה, פוסט מרגש במיוחד שמפעיל את הלקוחות מעבר למצופה, הרצאה אחת במקום הנכון... נכון שהמהלכים יכולים גם להיכשל, אך אם לא ננסה, לא נדע....

מה יכול לעזור לנו לקום ולעשות את המטלות שכעת נראות סיזיפיות ויעזרו לקדם את העסק שכל כך חשוב לנו? 1. הידיעה שהצעדים הקטנים שאני עושה, יקדמו את העסק שלי / יביאו לי עוד לקוחות / יגדילו לי את הרווח

2. לתת לעצמי חיזוק – למשל להעניק לעצמי פרס, כמו הפסקת צהריים ארוכה ומפנקת יותר, אם אשלים משימה שכזו.

3.לשוחח על כך עם הסובבים אותי – אפילו את הפוסט הזה כתבתי לאחר שיחה עם עמיתה, שעודדה אותי לכתוב...

4. פניות של זמן – חייבים לשים את מטלות השיווק ביומן ולהקדיש להן את הזמן. בזמן העבודה עליהן, לא לענות לוואטס-אפים ולא להתפתות לרשתות החברתיות!!!

5. כסף – אם אני לא מצליחה לבד, אפשר לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע שילוו אותי או אפילו שיעשו את המשימות במקומי, כך שאתפנה לשאר העבודה שיש לי.

אז.... אם אתם כמוני וקשה לכם להשלים משימות שחוזרות על עצמן ולא "בא לכן " עליהן - תפנו זמן ביומן, תסגרו את ה"מפריעים" ואולי אפילו תקבעו עם חברה שיש לה משימות דומות, שהראשונה שמסיימת את המשימה - מקבלת פרס!

בהצלחה!

פוסטים נוספים

bottom of page